26/05/2011

nyanyuk and nyanyuk



siapa nih ?? si nyanyuk. haha. CHU VIVI. so VIVI je oke :) Dia ni nyanyuk lupa yang dia dah nyanyuk. Botul tak Vivi ? haha. Dia ni membe aku masa f3 .. Lepas tuh dia pindah sekolah. Tahun ni sekali aku dapat jumpa dia. Hope dapat jumpa lagiiiiiii ! Gila bajet tinggi lah setakat pakai highheels boleh lah haha :p Aku suka gila kawan dengan dia sebab nyanyuk . haha . Sebab dia ni bole paham aku. Kuat merepek ngan dia ni best. Bole jadi nyanyuk jugak mcm dia nii. haha. Aku bole masuk kalau sembang ngan si Vivi ni.. hurr. kawan sampai bebila ok! sayang kau vivi <3



Ni pulak ? nyanyuk kedua . haha . sama je mcm Vivi nyanyuk jugak . Nak kata aku nyanyuk pulak ? haha Dia Iqbal Rusli . Aku panggil dia Bal jee :) Nak panjang sikit Balbal. Nak lagi panjang Nyanyuk lah. haha :P Aku kenal dia ni dah lama lah. Masa aku F2. Masa tu aku duk Melaka. Lepas tu aku pindah. hee. Sama jugak lah macam aku ngn si Vivi lama tak jumpa. Tahun ni sekali lah aku dapat jumpa dia :) Dia turun Ipoh . Best dapat kuar ngan dia. Banyak cakap . Tanak aku boring , dia kata lah :D Dapat jumpa lagi kan best . kan kan ? hee <3 ACT , dia ni exbf aku dari f2 .. dua tahun kitorang kekal . Lepas tu lost contact .. ape bole buat. N sekarang kitorang dah contact balik.. heee. itu je.

OK. Sapa lagi nak aku kenalkan. penat lah. haha. bye!








No comments:

Post a Comment